Winkel per afdeling
Zoek
Onderstaand vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen door onze klanten. Mocht uw vraag niet worden beantwoord kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.
Voor zeer dringen vragen m.b.t. bezorging zoals bijvoorbeeld het aanpassen van adresgegevens van uw bestelling willen wij vragen telefonisch contact met ons op te nemen.
Voor het afleveren maken wij gebruik van verschillende vervoerders zoals PostNL en DPD. Wij gaan altijd voor de beste vervoerder voor het door uw bestelde product.
Na het verzendklaar maken van de bestelling ontvangt u van ons per e-mail een track en trace van de vervoerder. Hiermee kunt u gemakkelijk de voortgang van de bestelling volgen.
Vervelend dat het pakket nog niet is bezorgd. Vertraging in de verzending kan verschillende oorzaken hebben. Controleer de ontvangen Track en Trace informatie voor mee details over uw bestelling. Geen Track en Trace ontvangen of iets onduidelijk? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Voorraad producten voor 14:00 uur besteld worden dezelfde dag nog verzonden. De meeste van onze producten hebben wij op voorraad in ons magazijn. Mocht het zijn dat een product niet op voorraad is staat de verwachtte levertijd vermeld bij het product. Voor producten welke op pallet worden verzonden geldt een langere levertijd. Ook deze staat altijd bij het product vermeld.
Vanaf €39,- worden alle bestelling gratis verzonden. Voor bestellingen tot €39,- rekenen wij het lage tarief van slechts €3.95.
Achteraf een product toevoegen aan de bestelling is helaas niet altijd mogelijk. Mocht u direct na het bestellen toch een product willen toevoegen of een bestelling willen wijzigen adviseren wij telefonisch contact op te nemen. Onze klantenservice medewerkers zullen direct voor u bekijken of dit nog mogelijk is.
Het contact opnemen met onze klantenservice kan eenvoudig via onzecontact pagina. Mocht u vragen hebben omtrent bestelling waarvoor direct actie vereist is neemt u telefonisch contact met ons op.
Onze klantenservice is maandag tot vrijdag geopend van 09:00 - 18:00 uur.
Wij streven ernaar alle vragen binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Heeft u een vraag welke urgenter moet worden behandeld zoals bijvoorbeeld over het wijzigen van aflevergegevens verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen.
Vervelend dat het door u aangeschafte product niet voldoet aan de vooraf gestelde verwachtingen.
Op onze producten geldt een retourtermijn van 90 dagen. Aan het terugsturen van goederen zitten wel een aantal eenvoudige regels verbonden. De producten dienen ten alle tijden in originele verpakking en ongebruikt te worden geretourneerd. Het aanmelden van een retour kan via onze retourpagina.
Alle informatie over het retourneren van producten vindt u op onze retourpagina. Nadat wij de bestelling hebben ontvangen zal het geld worden overgemaakt via de door u bij bestellen gebruikte betaalmethode.
Mocht het gebeuren dat uw bestelling beschadigd door onze vervoerder wordt aangeleverd verzoeken wij u per e-mail contact met ons op te nemen. In deze mail ontvangen wij graag uw bestelnummer en foto van de beschadiging. Onze klantenservice zal vervolgens z.s.m. contact met uw opnemen om het probleem op te lossen.